€ 10 te besteden bij meer dan 1.000 landelijke locaties!


Veelgestelde vragen

We helpen u uiteraard graag! Hieronder hebben we een aantal veelgestelde vragen met antwoorden voor u neergezet. Staat uw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op! Dit kan op 010 - 211 00 90 (ma - vrij van 09:00 - 17:00u) of via info@heerlijk.nl.

Is de geldigheidsdatum van mijn Koffiecadeaukaart wegens de coronacrisis verlengd?
De kaarten van de volgende trekkingen zijn verlengd t/m 31-12-2021:
September 2019
Oktober 2019
November 2019
December 2019
14e trekking 2019
Januari 2020
Februari 2020
Maart 2020
Juli 2020
Augustus 2020
September 2020

Mocht u tijdens de eerste lockdown voor de Koffiecadeaukaart hebben gekozen (tijdens de trekkingen waar u zelf uw cadeaukaart mocht bepalen), dan is deze ook automatisch verlengd t/m 31-12-2021.

Hoe weet ik in welke trekking mijn kaart zat?
Dit kunt u in meeste gevallen herleiden aan de einddatum op de achterzijde van de kaart. We leggen het u uit:
- Stel er staat 31-10-2020 als einddatum op.
- Dan heeft u met de trekking van september 2019 de kaart gewonnen.
- Ongeveer 3 weken na de trekking valt de kaart op de deurmat.
- Deze kaart zal dus rond 21 oktober 2019 op de deurmat zijn gevallen.
- Daarom hebben we als einddatum 31-10-2020 op de kaart gedrukt omdat deze van origine één jaar geldig zou zijn.

Komt u er niet uit? Of heeft u liever dat we even met u meekijken? We helpen u graag verder! Neem contact met ons op en we checken het voor u. Dit kan per mail naar info@heerlijk.nl (stuur dan meteen het kaartnummer mee) of telefonisch via 010-2110090 (bereikbaar ma - vrij 09:00 - 17:00u)

Waar kan ik mijn Koffiecadeaukaart inwisselen?
Op de website www.koffiecadeaukaart.nl kunt u gemakkelijk zien welke horecagelegenheden bij u in de buurt zitten waar u uw kaart kunt inwisselen. Gebruik de zoekbalk hierboven om te checken welke dat zijn bij u in de buurt.

Moet ik mijn Koffiecadeaukaart activeren?
Nee, u hoeft de Koffiecadeaukaart niet te activeren. De Koffiecadeaukaart is geactiveerd en klaar voor gebruik wanneer u de kaart ontvangt.

Geldt de Koffiecadeaukaart ook in combinatie met andere acties en/of aanbiedingen?
De kaart is niet te gebruiken in combinatie met andere acties en/of aanbiedingen. Tenzij anders aangegeven in de winkel/zaak.

Moet ik het tegoed à € 10,- in één keer opmaken?
Het tegoed dient u in één keer te besteden (zolang de kaart geldig is). Mocht u minder besteden dan ontvangt u geen geld terug.

Liever thuis genieten?
Dat kan natuurlijk ook, bestel uw heerlijke koffie hier.

Kan ik meerdere kaarten tegelijk inwisselen?
Ja dit is zeker mogelijk! Mocht u meerdere kaarten hebben gewonnen dan kunt u deze ook gecombineerd verzilveren.

Help, ik ben mijn kaart kwijt!
De kaart wordt eenmaal uitgegeven, het is dus niet mogelijk om een nieuwe kaart aan te vragen.

Zitten er extra kosten aan verbonden?
Nee, er zitten geen verdere kosten aan verbonden, de € 10,- is te besteden bij de deelnemende winkels/zaken. Mocht u boven de € 10,- uitkomen dan dient u dat daar ter plekke bij te betalen.

Kan ik de cadeaukaart inwisselen voor geld?
Nee, dit is niet mogelijk.

Ai! Ik heb de uiterste verzilverdatum gemist, wat nu?
De kaart is 1 jaar geldig na uitgiftedatum, hierna is het niet meer mogelijk om deze in te wisselen.

Wat is mijn uiterste verzilverdatum?
Dit staat aangegeven op uw cadeaukaart.

Kan ik de cadeaukaart ook kopen?
De Koffiecadeaukaart wordt alleen als prijs uitgedeeld door de Nationale Postcode Loterij.

Kan ik ook wat anders kiezen dan een kopje koffie of thee met een lekkernij?
Mocht u de voorkeur geven aan een spa blauw met bijv. een sandwich dan is dit (in principe) geen enkel probleem. Overleg het (vooraf) natuurlijk wel met de horecagelegenheid in kwestie.

Ik wil mijn eigen horecagelegenheid graag hiervoor opgeven, hoe gaat dat?
Neem in dat geval contact op met ons! En wij maken alles in orde voor u.

Dit kan via info@heerlijk.nl of 010 - 211 00 90 (bereikbaar van ma-vrij tijdens kantooruren 09:00 - 17:30u).