Veelgestelde vragen

We helpen u uiteraard graag! Hieronder hebben we een aantal veelgestelde vragen met antwoorden voor u neergezet. Staat uw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op! Dit kan op 010 - 211 00 90 (ma - vrij van 09:00 - 17:00u) of via info@heerlijk.nl.

Waar kan ik mijn Koffiecadeaukaart inwisselen?
Op de website www.koffiecadeaukaart.nl kunt u gemakkelijk zien welke horecagelegenheden bij u in de buurt zitten waar u uw kaart kunt inwisselen.

Moet ik mijn koffiecadeaukaart activeren?
Nee, u hoeft de koffiecadeaukaart niet te activeren. De koffiecadeaukaart is geactiveerd en klaar voor gebruik wanneer u de kaart ontvangt.

Geldt de Koffiecadeaukaart ook in combinatie met andere acties en/of aanbiedingen?
De kaart is niet te gebruiken in combinatie met andere acties en/of aanbiedingen. Tenzij anders aangegeven in de winkel/zaak.

Help, ik ben mijn kaart kwijt!
De kaart wordt eenmaal uitgegeven, het is dus niet mogelijk om een nieuwe kaart aan te vragen.

Moet ik het tegoed à € 10,- in één keer opmaken?
Het tegoed dient u in één keer te besteden (zolang de kaart geldig is). Mocht u minder besteden dan ontvangt u geen geld terug.

Zitten er extra kosten aan verbonden?
Nee, er zitten geen verdere kosten aan verbonden, de € 10,- is te besteden bij de deelnemende winkels/zaken. Mocht u boven de € 10,- uitkomen dan dient u dat daar ter plekke bij te betalen.

Kan ik de cadeaukaart inwisselen voor geld?
Nee, dit is niet mogelijk.

Kan ik meerdere kaarten in 1x inwisselen?
Ja dit is zeker mogelijk! Mocht u meerdere kaarten hebben gewonnen dan kunt u deze ook gecombineerd verzilveren.

Ai! Ik heb de uiterste verzilverdatum gemist, wat nu?
De kaart is 1 jaar geldig na uitgiftedatum, hierna is het niet meer mogelijk om deze in te wisselen.

Wat is mijn uiterste verzilverdatum?
Dit staat aangegeven op uw cadeaukaart.

Waar kan ik mijn cadeaukaart verzilveren?
Dit kunt u door heel Nederland doen bij de deelnemende winkels & zaken.

Check hier welke dat zijn bij u in de buurt.

Kan ik de cadeaukaart ook kopen?
De Koffiecadeaukaart wordt alleen als prijs uitgedeeld door de Nationale Postcode Loterij.

Kan ik ook wat anders kiezen dan een kopje koffie of thee met een lekkernij?
Mocht u de voorkeur geven aan een spa blauw met bijv. een sandwich dan is dit (in principe) geen enkel probleem. Overleg het natuurlijk wel met de horecagelegenheid in kwestie.

Ik wil als horecagelegenheid mezelf graag hiervoor opgeven, hoe gaat dat?
Neem in dat geval contact op met ons! En wij maken alles in orde voor u.

Dit kan via info@heerlijk.nl of 010 - 211 00 90 (bereikbaar van ma-vrij tijdens kantooruren 09:00 - 17:30u).